Voge GY 300 Rally

Przymierzałem się do kupna nowego motocykla z segmentu dual sport, ale trafiła mi się pięciomiesięczna używka w stanie idealnym w dobrej cenie.
Motocykl został kupiony z symbolicznym przebiegiem 520 km a sprzedający dodatkowo dał nowy kufer Wolf.

Przebieg wynosi ponad 1000km i jestem po wymianie oleju i filtra oleju HF 112. Silnik jest już dotarty, więc już nie muszę motocykla zamulać.

Silnik w Voge 300Rally jest kopią silnika Kawasaki KLX 300.

Będę w tym dziale opisywał modyfikacje motocykla.

W pierwszej kolejności sprawdziłem czy w wahaczu, kiwaku, na ośkach kół znajduje się smar. Ponieważ na wielu grupach FB informowano, iż producent w wyżej wymienionych miejscach daje zbyt mało smaru/ lub co gorsza w ogóle. Akurat u mnie, smar w łożyskach igiełkowych był, ale było go mało na tulejkach i ośkach. 

Do Voge 300 Rally zamontowałem Riser-y podwyższające kierownicę o 30mm. Teraz jazda na stojąco jest wygodniejsza, nie musze się tak garbić.

Przerobiłem manetkę gazu, aby był mniejszy ruch przy odkręceniu gazu.
Dołożyłem element z PETG wydrukowany na drukarce 3D który wkleiłem na superglue. Teraz jadąc na stojąco nie trzeba tak wyginać nadgarstka.

Na Aliexpress kupiłem siatkę na siedzenie. Siedzi się znacznie wygodniej i jest cyrkulacja powietrza pod czterema literami ;)

Wpadła nowa naklejka na szybę: Trans Euro Trial

Założyłem podgrzewane manetki Oxford. Teraz ciepło jest w łapki.

Obniżyłem motocykl na lagach o 21mm

a w mocowaniu tylnego amortyzatora wywierciłem kolejny otwór o średnicy 12mm. Nowy otwór został przesunięty o 22mm względem starego.

Z Aliexpress kupiłem mocowanie /belkę do mocowania uchwytu telefonu.

Wymiana świecy zapłonowej TORCH B8RC na świecę irydową NGK CR8EIX IU24

Po obniżeniu motocykla stopka okazała się za długa. Skróciłem ją o ok. 3cm.

Z Aliexpress kupiłem aluminiową osłonę silnika.

Kupiłem komplet nowych opon do Voge 300. Wybór padł na Michelin Tracker 120/90-18 oraz Michelin Tracker 90/90-21 Jak kupię łyżki do wymiany opon to je założę.

Z Aliexpress kupiłem nowe regulowane, łamane klamki w złotym kolorze.

Przy przebiegu 2tys. km założyłem komplet opon Michelin Tracker.

Zamówiłem od Rubena z JRendurance z Hiszpanii Powerflow poprawiający pracę silnika oraz zwiększający moment obrotowy w niskich i średnich obrotach. Cena 222 zł wraz z kosztami przesyłki.

Do tego zmieniłem oryginalny filtr powietrza który przepuszczał drobinki kurzu wielkości mąki, na filtr powietrza gąbkowy (nasączany olejem do filtra powietrza) z obudową filtra EVO. 
Obudowa filtra wykonana na drukarce 3D. Koszt 120zł +przesyłka.
Po zamontowaniu powerflow+ filtr gąbkowy naprawdę czuć większą moc/moment obr. w niskich i średnich obrotach. POLECAM!

Wpadła RATsowa wlepa.

Zamontowałem płytę KEMI MOTO do mocowania torby bagażowej (rolbaga).

Kupiłem z Ali wodoodporną torbę o poj. 40 litrów.

Zmieniłem dźwignię zmiany biegów na łamaną i dodatkowo dłuższą o ok. 2cm. Teraz lepiej zmienia się biegi w butach Sidi Adventure.

10 września 2025 wskoczyło 6000km. Jak na razie obyło się bez żadnej awarii.