Voge GY 300 Rally

Przymierzałem się do kupna nowego motocykla z segmentu dual sport, ale trafiła mi się pięciomiesięczna używka w stanie idealnym w dobrej cenie.
Motocykl został kupiony z symbolicznym przebiegiem 520 km.

Na chwilę obecną stan licznika wynosi ponad 1000km i jestem po wymianie oleju i filtra oleju HF 112. Silnik jest już dotarty, więc już nie muszę motocykla zamulać.
Silnik w Voge 300Rally jest kopią silnika Kawasaki KLX 300.

Będę w tym dziale opisywał modyfikacje motocykla.

W pierwszej kolejności sprawdziłem czy w wahaczu, kiwaku, na ośkach kół znajduje się smar. Ponieważ na wielu grupach FB informowano, iż producent w wyżej wymienionych miejscach daje zbyt mało smaru/ lub co gorsza w ogóle. Akurat u mnie, smar w łożyskach igiełkowych był, ale było go mało na tulejkach i ośkach. 

Do Voge 300 Rally zamontowałem Riser-y podwyższające kierownicę o 30mm. Teraz jazda na stojąco jest wygodniejsza, nie musze się tak garbić.

Przerobiłem manetkę gazu, aby był mniejszy ruch przy odkręceniu gazu.
Dołożyłem element z PETG wydrukowany na drukarce 3D który wkleiłem na superglue. Teraz jadąc na stojąco nie trzeba tak wyginać nadgarstka.

Na Aliexpress kupiłem siatkę na siedzenie. Siedzi się znacznie wygodniej i jest cyrkulacja powietrza pod czterema literami ;)

Wpadła nowa naklejka na szybę: Trans Euro Trial

Obniżyłem motocykl na lagach o 2,1cm
a w mocowaniu tylnego amortyzatora wywierciłem kolejny otwór o średnicy 12mm. Nowy otwór został przesunięty o 2,2cm względem starego.

Z Aliexpress kupiłem mocowanie /belkę do mocowania uchwytu telefonu.